2 Temmuz 2014 Çarşamba

La Casa de los Aromas ile 50 kişiye hediye






la casa de los aromas sız ev kalmayacak  , bu ayki çekilişimizle yine birbrinden güzel ürünlerini sizlerle tanıştırmaya devam ediyoruz


bütün ürünler güzel ama benim gönlüm marsilya sabununda sizlerde benim gibi temiz koku seviyorsanız tercihiniz marsilya sabunu olmalı






firmamızın ürünleri




*Facebook sayfasında bir ürüne yorum yazın-beğenip-paylaşın: EKOZ KOZMETİK


*Siteden beğendiğiniz bir ürünü seçin linkini alın: EKOZ KOZMETİK


*aldığınız linkle birlikte  (ad, soyad, telefon , adres ve yıldızlımakyaj blogundan geldim  , beğendim, paylaştım ) bilgilerini firmanın sitesinde ki iletişim formuna doldurun. (bilgilerinizi şütfen eksiksiz doldurun yoksa kazansanızda hediyenizin size ulaştırılamaz .

blogumun takipçisi olmanıza gerek yok, olursanız tabikide sevinirim;)  forma blog adresimi yazın yeterli, blog adresi yazılmayan katılımlar geçersiz sayılıyor bilginize 


çekiliş 1 temmuz  20 temmuz tarihinde olup kazananlar ekoz kozmetik face sayfasında açıklanacaktır

şansınız bol olsun

3 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)